Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

آموزش کامل بسکتبال

دوستان عزیز در اینجا من یک برانامه اندرویدی را به شما معرفی می کنم که در آن آموزش بستکتبال به طور کامل توضیح داده شده است . 

    علت اینکه این برنامه در وبلاگم قرار دادم علاقه ی نسبتا کم من به بسکتبال است . خوب واضح تر بگم خودم در مدرسه بجای فوتبال ، فوتسال ، والیبال دارم با دوستانم بسکتبال بازی می کنیم علت بیشتر این برنامه دوستانی بودن که باهم بسکتبال بازی می کردیم ولی قوانینش را بلد نبودم .

                       دانلود در ادامه ی مطالب.

          بهترین برنامه برای آموزش بسکتبال

اگر می خواهید سطح بسکت خودتون را بالا بیارید حتما این برنامه را دانلود کنید. اگر هم بسکت بلد نیستید نگران نباشید ، شما با نصب این برنامه بسکت را کامل یاد می گیرید.

تصاویری از محیط برنامه 

         

نام : آموزش کامل بسکتبال

حجم : 2 مگابایت

توسعه دهنده : sadra asgari

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی