Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

فیلتر شکن CM VPN

CM VPN آزادی در دسترسی به محتویات محبوب همه جا را در اختیارتان قرار می دهد و فعالیت‌های اینترنتی شما را رمزگذاری می‌کند تا از شما در برابر هکرها محافظت کند. CM VPN رایگان است، شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از نسخه پایه استفاده کنید یا تنها با تکمیل چند کار ساده به VIP بروزرسانی کنید و سرعت اتصال VPN سریعتر را به رایگان دریافت کنید.



ویژگی ها:
l VPN رایگان و نامحدود
ویژگی های پایه ما رایگان و نامحدود است.

چند کار ساده ما را تکمیل کنید (کارهای بیشتری در راه است) تا بتوانید امتیاز بدست آورید و اتصال سریعتتر و پایدارتر را به رایگان دریافت کنید.

l بازکردن محتواهای دارای محدودیت جغرافیایی
تمام محدودیت‌های شبکه‌های اجتماعی یا دولتی را دور بزنید، به تمام وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های محبوب خود مثل یوتیوب، فیس بوک، توئیتر و هر برنامه دیگری از منزل، محل کار و هر جای دیگری بدون محدودیت دسترسی کامل خواهید داشت.

l امنیت Wi-Fi
داده‌های مرورگری شما رمزگذاری خواهد شد و موقع استفاده از Wi-Fi همگانی از نگاه‌های فضول مصون خواهد بود. شما می‌توانید بدون نگرانی در هر زمان و مکانی در اینترنت گشت و گذار کنید.

l حفاظت از حریم خصوصی
آدرس IP شما مخفی خواهد شد تا بتواند بی نام و خصوصی وب‌سایت‌ها را جستجو کنید. هیچ کسی نمی‌تواند فعالیت های شما را در اینترنت ردیابی کند.

l استفاده آسان
تنها با یک ضربه به CM VPN وصل شوید، انتخابگر سرور هوشمند ما بهترین سرور را بر اساس موقعیت شما توصیه خواهد کرد. همچنین می‌توانید موقعیت سروری که دوست دارید را دستی انتخاب کنید، در حال حاضر سرورهای ما در آمریکا، اروچا و آسیا هستند و سرورهای بیشتری بزودی در دسترس خواهند بود.




نکته: جهت دانلود آخرین نسخه ی آن از گوگل پلی یا اپ استور مایکت استفاده نمایید!

  دانلود از: Google play 

  دانلود از: اپ استور مایکت

   دریافت با لینک مستقیم : دریافت

حجم: 5.84 مگابایت

نظرات  (۲)

با سلام خسته نباشی دوست عزیز.گوشی من گلکسی یانگه. 5360 جی تی.چرا اجرا نمیشه؟
پاسخ:
با سلام دوست عزیز 
این فیلتر شکن روی اکثر گوشی‌ها قابل نصب است!!!
   اما همانطور که می‌دانید فیلتر شکن‌ها را دارند از کار می‌اندازند!! و طبق بررسی‌های ما انگار که این فیلتر شکن به جمع آن‌ها اضافه شده است!!!
 در ضمن اگر می‌خواهید جوابتان را از طریق ایمیل دریافت نمایید از طریق تماس با من یا در نظرات خصوصی ایمیل خود را ذکر فرمایید!!!  (به علت دیر پاسخ گویی معذرت می خواهیم)
   با تشکر
منظورتان را نمیفهمیم
پاسخ:
چی را نمی فهمید؟عزیز دل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی