Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

کتاب دراکولا اثر برام استوکر ( Dracula By Bram Stocer )

رمان دراکولا

با سلام خدمت همه ی شما عزیزان مدتی است که بازنویسی ترسناکترین رمان جهان را داریم انجام می دهیم . که مترجم اصلی کتاب آقای جمشید اسکندانی می باشد. که ایشان آن را در دو جلد نوشته اند . که ما آن را در یک جلد برای شما عزیزان سعی می کنیم آماده کنیم .

 

       

خلاصه کتاب

 

دراکولا، رمان ترسناکی است که در سال ۱۸۹۷ توسط نویسنده ایرلندی، برام استوکر (۱۸۴۷-۱۹۱۲) نوشته شده است. رمان، معرفی شخصیت کنت دراکولای خون آشام، و داستانی از تلاش دراکولا برای سفر از ترانسیلوانیا به انگلستان، برای پیدا کردن خون تازه و گسترش مردگان زنده (خون آشام) و هم چنین شرح جنگ میان دراکولا و گروه کوچکی از زنان و مردان به رهبری پروفسور ون هلسینگ، می‌باشد. اگرچه استوکر خون آشام را اختراع نکرد، اما سبک جدیدی از آن را ایجاد کرد که منجر به ساخت فیلم‌ها و تئاترهای مختلفی در تفسیر آن گردید. داستان دراکولا، خاطرات روزانه‌ای است که توسط مجموعه‌ای از نامه‌ها، تعریف می‌شود و حوادث رمان به صورت گسترده در ترانسیلوانیا و انگلستان در دهه ۱۸۹۰، رخ می‌دهد.

  داستان در زمانی در قرن نوزدهم آغاز می‌شود، که جاناتان هارکر، وکیل جوان انگلیسی، به منظور نهایی کردن واگذاری مستغلات انگلستان به کنت دراکولا، به قلعه دراکولا واقع در ترانسیلوانیا سفر می‌کند. هارکر زمانی که ترس روستاییان را بعد از مطلع شدنشان از مقصد او، می‌بیند، بسیار عصبی می‌شود؛ با اینحال به راه خود به سمت قلعه ادامه می‌دهد تا مامور کنت او را می‌بیند. راهنمای مرموز او را به سمت قلعه هدایت می‌کند، به سمت تاریکی مطلق.

با اینکه رمان دراکولا یک داستان تخیلی است اما داستان دارای ریشه‌های تاریخی نیز هست. البته درباره اتصال‌های تاریخی رمان با واقعیت، تردیدهایی نیز وجود دارد. براساس مقاله “در جستجوی دراکولا“، که توسط رودا فلورسکو و ریموند مک نالی در سال ۱۹۷۲ منتشر شد، ارتباط‌هایی بین متولد تاریخی ترانسیلوانیایی به نام “دراکولا ولاد سوم” و دراکولای تخیلی برام استوکر، توجهات عمومی را به خود جلب کرد. گفته شده است که، ولاد سوم در طول حکمرانی‌اش (۱۴۶۲-۱۴۵۶) ۴۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ نفر از شهروندان اروپایی (رقبای سیاسی، مجرمان، و هر فردی که به عقیده او برای بشریت بیهوده بود) را به قتل رسانده بود، مخصوصاً از طریق به چهارمیخ کشیدن آنها.

قبل از نگارش داستان دراکولا، استوکر ۷ سال را به بررسی افسانه‌های فلکلور اروپایی و داستان‌های خون آشامی گذراند. او از مقاله امیلی جرارد، با عنوان “خرافات ترانسیلوانیا” که در سال ۱۸۸۵ منتشر شد، الهام گرفت. استوکر بعدها اعتراف کرد که زمانی کابوسی درباره یک “پادشاه خون آشام” داشته است، که از غارش بیرون می‌آید؛ این کابوس به گفته او،  به خاطر خوردن گوشت خرچنگ زیاد با سس مایونز فراوان به سراغ او آمده بوده است؛ که منجر به نوشتن داستان دراکولا شده است.

   البته عرضتون نمایم که ما هر هفته چند صفحه از کتاب را بازنویسی می کنیم و در روز های جمعه آن را در همین وبلاگ قرار می دهیم.

 

____________________________________

    دریافت                                                                              

عنوان: کتاب دراکولا اثر برام استوکر                                                    
حجم: 1.37 مگابایت                                                                       

رمز فایل : LordJamal.blog.ir                                         

آپدیت: 1398/02/24 یا 2019/05/14                                  

_________________________________________ 

   با عرض پوزش باید به خدمت عزیزان برسانم که آپدیت کتاب دراکولا در حال حاضر ممکن نیست!!! چرا که در هنگام بازنویسی برخی از قوانین نگارشی رعایت نشده و در حال حاضر در پی رفع مشکل می‌باشیم.

 

 

نظرات  (۱)

با سلام
تایپ کامل کتاب دراکولا را دارم هر عزیزی تمایل به پرداخت هزینه ان دارد می توانم برایش ارسال کنم
در تلگرام پیام بدید @fh7368
پاسخ:
درود
با ترجمه چه کسی، این تایپ شده را دارید؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی