Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

بهترین وبلاگ جهت دانلود موزیک ، بازی و برنامه های کاربردی

Music and Game

برنامه ی آندرویدی مشاوره و راهنماهای کمک درسی

 کسانی که درس می خوانند و دبیرستانی هستند . بهشان پیشنهاد می کنم که این برنامه را در ایران اپس و همچنین در اپ استور مایکت دریافت کنند. شایان ذکر است نسخه ی موجود در مایکت بدون تبلیغات می باشد.

  برنامه ای کاملا رایگان کم حجم گرافیک نسبتا بالا و مفید و برگرفته از پیش از ده منبع راهنما و مشاوره ی کمک درسی . 

     این برنامه در ایران اپس و مایکت منتشر شده است.

         بروز رسانی جدید در مایکت منتشر شده است و دیگر برنامه بروز نمی شود.  

    در صورت بروز هرگونه مشکل در برنامه به ما اطلاع دهید!(بجز تبلیغات)

     دانلود در ادامه مطلب 

      

       توسعه دهنده : Lord Jamal

    لینک ایران اپس:http://iranapps.ir/app/com.lordjamal.moshwere یا اینجا کلیک کنید

    لینک مایکت:https://myket.ir/app/com.lordjamal.moshwere یا اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۲)

سلام .
من این برنامه را در استور ایران اپس دریافت کردم . اما باز نمیشه.
لطفا رسیدگی کنید
پاسخ:
این مشکل در بروز رسانی بعدی حل خواهد شد 
    بروز رسانی بعدی مورخ 2016/8/13مطابق با 1395/5/23
  • کارشناس پارت
  • درود... مطلب انفجار بمب در آنتالیا / دو نفر مجروح شدند + تصاویر شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    پاسخ:
     خیلی ممنون بابت کمکتون  اگر به شما نیاز داشتیم به هتان میگیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی